Sider

tirsdag 20. mars 2012

God morgen Norge

Man vet at man er småbarnsforeldre når man synes at man har sovet lenge når klokken er åtte. Også å våkne til verdes nydeligste smil fra øre til øre på en liten prinsesse. Da kjenner man at dette er en god dag.

Derfor koser jeg meg med en god Kaffe Mocca, laget med min elskede Nespresso maskin. For å lage kaffe mocca knekker jeg opp tre ruter Freia Dronningsjokolade i min favoritt kopp, fyller maskinen med en deilig Roma kaffe, varmer melken i steameren og venter. Typen Roma er ikke en av kaffene Nespresso annbefaler i melk, men jeg elsker den i min mocca :) Dette annbefales på det sterkeste! Om jeg får si det, så smaker det mye mye bedre enn ALLE moccaene jeg har fått severt på diverse kaféer i Molde. Hva driver dere med folkens? Skjerpings, blir like skuffet hver gang bare så det er sakt! Så om du bor et sted der de ikke kan å lage god kaffe, er det bare å skaffe seg en Nespresso maskin så er den saken løst.

Kaffen smelter den delige Dronningsjokoladen

Rør kaffen inn i sjokoladen og hell den steamede melken over

Mmmmm NYT!

Også har jeg nynnet på Vinnis "God morgen Norge" i hele formiddag. Den er så herlig, kan jo ikke annet enn å gå å glise når man hører den! Derfor deler jeg den med dere. Ha en fantastisk dag!

1 kommentar:

ET sa...

Så kjempegodt ut! Et lite innspill: Den kunne godt ligget under "drikke" sammen med den deilige frappen som skal jeg prøve i sommerferien :)