Sider

lørdag 6. november 2010

Ny hverdag

Det er veldig lite baking her om dagen. Sist helg var vi i Oslo for å overlevere rekkehuset vi solgte i Bærum. Det var veldig hyggelig å treffe gode venner igjen og så var det jo deilig å være på hotell ferie med mannen da :) Vi var plutselig turister i Oslo og shopping sto på listen. Da fikk jeg en tur innom Cacas butikken, og jøye meg så mye fint. Der inne tror jeg at jeg kunne ha tilbrakt flere timer. Alt av utstyr for en hver bakegal person. Lommeboken fikk svi, men jeg er veldig fornøyd med alt jeg fikk i handeposen. Det skal bli morro med tid for å prøve det ut. 


Denne uken som har gått har jeg ikke tatt i mel posen. Jeg har begynt i ny jobb og hatt en febersyk liten gutt som nekter å sove. Så bakingen blir utsatt til kveldene stabiliserer seg. Det ser ut som det begynner å ordne seg nå heldigvis. Jeg har virkelig følt meg som en zombie. 

Så i en stressende ny hverdag ble jeg glad da jeg så at jeg har fått denne Cherry on Top Award av Caroline fra Good Cupcakes..... Tusen takk Caroline!


Reglene for prisen er:
1. Takk personen du fikk den av.
2. Kopiere prisen til bloggen din.
3. Del tre ting du liker med leserne dine.
4. Send prisen videre til 5 bloggere som du synes fortjener denne prisen.

Tre ting som jeg liker:
  1. Å tilbringe tid med gutta mine, den lille og den store.
  2. Å bake noe som faller virkelig i smak for den jeg baker det til.
  3. Å sove lenge, men den tid er forbi...  haha...
Jeg ønsker å gi denne prisen videre til:
Ta en titt innom bloggene deres, der vil du nok finne masse godt å lage, eller bare å nyte synet av!
Ønsker alle en fin helg vidre! 

3 kommentarer:

Monica sa...

Gratulerer med award!

Lykke til med ny jobb og god bedring til gutten din, håper du får sove litt snart igjen. Jeg vet litt om å være trøtt ... *gjesp*

M:)

Maria sa...

Tusen takk Monica :)
Lillemann begynner å bedre seg nå, jeg sitter med planer om å bake litt i kveld, men er spent på om kjøkkenmaskinen vil vekke han! Jeg må teste! :)

Milli sa...

Vad mycket fint du shoppat :) Skulle också vilja besöka den butiken å får göra de nästa gång jag är i oslo. Tack för adwarden. ska försöka blogga om den idag :)