Sider

mandag 22. november 2010

En utrordring

Jeg har fått en utfordring av Monica fra Baking by Monica, så spennende! Jeg må si jeg svarer bare litt sånn fra toppen av hodet. Alle svar her endrer seg ofte :)

4 matprogram jeg gjerne ser:
Cakeboss
Muntermat
The delisious ms Dahl
The ultimate cake off





4 ting jeg har spist i dag:
Banan
Grov brød med Brunost
Hello Kitty kake
Whooper  Cheeseburger

4 smaker jeg lengter etter:
Pinnekjøtt
Mango
Sangria
American pancakes 








4 ting jeg ønsker meg:
Å  flytte inn i huset vårt asp.
Masse masse energi
Nytt glass til min knuste Iphone
Sugargun


4 smaker jeg avskyr:
Transmak
Melsmak i saus
Nype
Brentsmak



4 personer jeg utfordrer:

9 kommentarer:

Monica sa...

Pinnekjøtt! Det glemte jeg på min liste. Åh, jeg håper noen inviterer oss på pinnekjøtt i julen - det er nesten bedre enn selve juleribba! (Fy! Min mor ville tatt sin død av et slikt utsagn. Skam meg.)

M:)

Lill-Therese sa...

Takk for utfodringen Maria..=) Jeg har svart på bloggen min..=)

MM Cake Deaign sa...

Hoppas tomte blir snäll så du får saker du önskar dig.

Monica sa...

Godt nyttår, og takk for det gamle! Håper du har hatt det fint i jula, og at det står bra til.

Det ble intet mindre enn TRE pinnekjøttmiddager på oss i jula, så mitt førjulsønske gikk veldig i oppfyllelse. Jeg har nok vært fryktelig snill i fjor ;)

M:)

Mette sa...

Jeg har noen amerikanske venner på bloggen min som ikke får til å legge inn kommentar her hos deg.
De vil det så gjerne, har forsøkt gjentatte ganger.
Er det en egen finesse for disse "over there", eller er de bare litt treige? :o))

Maria sa...

Godt nytt år til deg og Monica. Så fint at du har hatt en flott jul. Jeg har hatt en veldig blog pause og bakepause. Nytt hus, med renovasjon og ny jobb har tatt all fokus de siste månedene. Men bakingen tar seg nok opp når vi kommer oss i hus og det nye kjøkkenet lokker :)

Mette, jeg må desverre si at det er nok bare noe med de haha.. jeg vet ikke, jeg har jo bare standard Blogger oppsett, så kanskje de ikke forstår at de må klikke profil eller annonym og så er det jo den ordbekreftelsen man må skrive, det spørs om de overser den? Jeg vet sannelig ikke. Du får få de til å forsøke igjen :) Er jo samme for de som for oss!

Kine sa...

hvor lenge holde sukkerpasta seg? så ikke noe i innlegget du skrev om det, tenkte jeg skulle kommentere her sånn at du så kommentaren : ) og hvordan oppbevarer man den? : )

Anonym sa...

Så fin blogg... mange gode oppskrifter.

Bakeren sa...

Hei, jeg la igjen en komentar på en gammel oppskrift du har skrevet på en marshmallow foundant og lurte på om du kunne svart på den, siden jeg lurer veldig!!!